Page 27 - Banyo Mutfak Dergisi
P. 27
Bu yıl Unicera fuarındaydınız. Marka Vita Pure Xtensa
olarak kullanıcı ve sektör paydaşlarınızla
hangi yenilikleri buluşturdunuz?
04-08 Kasım 2024’te yapılan Unicera’da üç
kavrama vurgu yaptık: Tüketici güvenliği,
inovasyon ve dizayn. Tüketici güvenliğini
arttırma anlamında filmli cam uygulamamızı
devreye soktuk. Hüppe kalitesine yakışır cam
üzerine film uygulaması üzerinde uzun süredir
çalışıyorduk. Bu alanda güzel bir noktaya
geldik ve filmli cam uygulamasını da fuarla
birlikte devreye aldık. Tüketicilerimiz arzu
ettiklerinde bu uygulamayı da bizlerden talep
edebilecekler. İnovasyon alanında çok önemli
bir yeniliğe imza attık. “Aksesuarlar için duvar
delmeye son!” sloganı ile ayna, saklama kutusu,
şampuanlık, askı gibi aksesuarları “Select +”
adı ile kabin ile entegre ettik. Vita Pure ismi
ile oldukça minimalist ama sağlam yeni bir
kayar sistem duş kabinini devreye aldık. Dizayn
zaten her ürünümüz için olmazsa olmaz diye “Dizayn, her ürünümüz için olmazsa
düşündüğümüz bir kavram. olmaz diye düşündüğümüz bir kavram.”
Select+ Tablet
Yeni koleksiyonlarınızın ayırt
edici özellikleri nelerdir?
Bu sorunun cevabı sanırım yeniliklerimizle ilgili
sorunuzda var. Müşteri güvenliğine verilen
önem, aksesuarlarla kabinin kolay ve şık
entegrasyonu, kullanıcıların dikkatini cezbeden
dizayn ve hiç şüphesiz ki Hüppe’yi her zaman
farklılaştıran sektör normlarının da üzerinde
oturtulan kalite anlayışı.
2025 için büyüme hedefleriniz nelerdir? Önümüzdeki yıl kullanıcıları
Ülkemiz global piyasaların ve coğrafyamızda hangi inovatif tasarımlar bekliyor,
yaşanan politik gelişmelerin de etkisi ile kolay Hüppe’nin ürün portföyünde bizi neler
bir süreçten geçmiyor. Bizler ülkemiz insanının şaşırtmaya devam edecek?
dinamik yapısı ve ferasetine güveniyor, tüm Hüppe’de mutfak hazırlıkları hiç bitmez.
bu zorlu süreçlerden başarı ile geçeceğimize Mutfağımızda inovasyon çalışmalarımız
gönülden inanıyoruz. Operasyonlarımızda devam ediyor. Öngerebileceğiniz gibi
verimliliğe odaklanarak iç piyasa ve ihracat yine kendi alanında güçlü bir tasarımcı
pazarlarımızda rekabetçi olmaya gayret ile bu çalışmalar sürüyor. Şu an için çok
edeceğiz. Bir büyüme rakamı telaffuz detay veremeyeceğim ama “Yaparsa
etmenin kolay olmadığını düşünmekle Hüppe yapar!” diyebileceğimiz çok
beraber 2025 yılı hedeflerimizi 2024 farklı ve çığır açıcı bir konsept üzerinde
başarılarımızın üzerinde belirledik. Select+ Tablet çalıştığımızı söylemeliyim.
Hüppe
inovasyon alanında
çok önemli bir
yeniliğe imza atarak
“Aksesuarlar için
duvar delmeye
son!” sloganı’nı
geliştirdi.
Select+ Select+
Saklama Saklama
Kutusu
Select+ Drybox Kutusu
27