Page 26 - Banyo Mutfak Dergisi
P. 26

B
                     Kodu taratın,
                     internet sitesini inceleyin.        RÖPORTAJ
                                                Banyoda
                      www.huppe.com.tr


                                     ilklerin markası





              Kıta Avrupa’sını duş kabini ile ilk kez tanıştıran ve duş kabini pazarının oluşmasını sağlayan Hüppe neredeyse
                  1.5 asra yaklaşan kurumsal tarihi ile sektörünün önde gelen markalarından biri. “İnovasyon ve dizayn
               bizim kültürümüzdür.” diyen markanın sürdürülebilir başarısının arkasındaki stratejileri ve UNICERA’da
                      sergiledikleri son koleksiyonlarını Hüppe Türkiye Genel Müdürü Ömer Kalender ile konuştuk.












































                                                                                    Vita Pure duş kabini
                                                                                    minimalist bir tasarım diline sahip.

            Hüppe dünyanın en                             kültürümüzü tanımlarken bu   Hüppe kültüründe birbirinden ayrı tutulamaz.
            köklü markalarından biri.                     iki sihirli kelimeyi kullanırız ve   Tüm Hüppe ürünleri, inovasyonu merkezde
            Sürdürülebilir başarınızın                    “İnovasyon ve dizayn bizim   tutan bir anlayışla, alanlarında bir dünya markası
            ardında hangi stratejiler var?                kültürümüzdür.” deriz. Bu iki   olan dizayn ofisleri tarafından dizayn edilir ve
            Hüppe ismini kurucusu Justin                  kavramdan hangisi bizim için   oluşturulan tasarımlar güçlü bir mühendislikle
            Hüppe’den alan ve şirket kuruluş   Ömer Kalender    önceliklidir diye sorguladığımızda,   gerçek ürünlere dönüştürülür. Burada bizler
            yılı 1889’a kadar giden köklü   Hüppe         tarihsel gelişimimiz de dikkate   farklılaştıran üçüncü önemli bir kavram daha
            bir Alman şirketi. HÜPPE Kıta   Türkiye Genel Müdürü  alındığında inovasyonun bizim   ortaya çıkıyor: Güçlü Alman mühendisliği.
            Avrupa’sını da duş kabini ile                 esas gücümüz olduğunu     Tüm bu kavramların ötesinde bizlerin çok çok
            ilk tanıştıran ve kıta Avrupa’sında duş kabini   görürüz. Duş kabini başlı başına bir Hüppe   önem verdiği bir kavram daha vardır ki o da
            pazarının oluşmasını sağlayan da bir firma.   inovasyonudur zaten. Bugün duş kabininde   müşteri memnuniyetini yaptığımız her işte
            Nerede ise 1.5 asra yaklaşan kurumsal tarihin   standart gibi görünen nerede ise her şey birer   merkeze koymamızdır. Nihai tüketicimizin
            biriktirdiği sağlıklı kurum kültürünün yanında   Hüppe inovasyonu olarak doğmuştur. Dizayn,   sağlığı, ürünlerimizden memnuniyeti her şeyin
            sürdürülebilir başarının arkasında hangi   Hüppe markasının global inşaat malzemeleri   ötesindedir. Bizler için satış nihai bir hedef değil,
            stratejiler var sorunuza iki kelime ile cevap   pazarında öncül markalardan biri olmasında   her şeyin başladığı noktadır. Bizler yapacağımız
            vermek bizi en güzel ifade edebilecek sözcükler   inovasyonun yanında ikinci çok önemli rol   satışa değil, satıştan sonra nihai tüketicilerimizin
            olacaktır: inovasyon ve dizayn. Kurumsal   oynayan bir faktör olmuştur. Bu iki kavram   ürünlerimizle yaşayacağı tecrübeye odaklanırız.



    26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31