Page 26 - Banyo Mutfak Dergisi
P. 26
B
Kodu taratın,
internet sitesini inceleyin. RÖPORTAJ
Banyoda
www.huppe.com.tr
ilklerin markası
Kıta Avrupa’sını duş kabini ile ilk kez tanıştıran ve duş kabini pazarının oluşmasını sağlayan Hüppe neredeyse
1.5 asra yaklaşan kurumsal tarihi ile sektörünün önde gelen markalarından biri. “İnovasyon ve dizayn
bizim kültürümüzdür.” diyen markanın sürdürülebilir başarısının arkasındaki stratejileri ve UNICERA’da
sergiledikleri son koleksiyonlarını Hüppe Türkiye Genel Müdürü Ömer Kalender ile konuştuk.
Vita Pure duş kabini
minimalist bir tasarım diline sahip.
Hüppe dünyanın en kültürümüzü tanımlarken bu Hüppe kültüründe birbirinden ayrı tutulamaz.
köklü markalarından biri. iki sihirli kelimeyi kullanırız ve Tüm Hüppe ürünleri, inovasyonu merkezde
Sürdürülebilir başarınızın “İnovasyon ve dizayn bizim tutan bir anlayışla, alanlarında bir dünya markası
ardında hangi stratejiler var? kültürümüzdür.” deriz. Bu iki olan dizayn ofisleri tarafından dizayn edilir ve
Hüppe ismini kurucusu Justin kavramdan hangisi bizim için oluşturulan tasarımlar güçlü bir mühendislikle
Hüppe’den alan ve şirket kuruluş Ömer Kalender önceliklidir diye sorguladığımızda, gerçek ürünlere dönüştürülür. Burada bizler
yılı 1889’a kadar giden köklü Hüppe tarihsel gelişimimiz de dikkate farklılaştıran üçüncü önemli bir kavram daha
bir Alman şirketi. HÜPPE Kıta Türkiye Genel Müdürü alındığında inovasyonun bizim ortaya çıkıyor: Güçlü Alman mühendisliği.
Avrupa’sını da duş kabini ile esas gücümüz olduğunu Tüm bu kavramların ötesinde bizlerin çok çok
ilk tanıştıran ve kıta Avrupa’sında duş kabini görürüz. Duş kabini başlı başına bir Hüppe önem verdiği bir kavram daha vardır ki o da
pazarının oluşmasını sağlayan da bir firma. inovasyonudur zaten. Bugün duş kabininde müşteri memnuniyetini yaptığımız her işte
Nerede ise 1.5 asra yaklaşan kurumsal tarihin standart gibi görünen nerede ise her şey birer merkeze koymamızdır. Nihai tüketicimizin
biriktirdiği sağlıklı kurum kültürünün yanında Hüppe inovasyonu olarak doğmuştur. Dizayn, sağlığı, ürünlerimizden memnuniyeti her şeyin
sürdürülebilir başarının arkasında hangi Hüppe markasının global inşaat malzemeleri ötesindedir. Bizler için satış nihai bir hedef değil,
stratejiler var sorunuza iki kelime ile cevap pazarında öncül markalardan biri olmasında her şeyin başladığı noktadır. Bizler yapacağımız
vermek bizi en güzel ifade edebilecek sözcükler inovasyonun yanında ikinci çok önemli rol satışa değil, satıştan sonra nihai tüketicilerimizin
olacaktır: inovasyon ve dizayn. Kurumsal oynayan bir faktör olmuştur. Bu iki kavram ürünlerimizle yaşayacağı tecrübeye odaklanırız.
26