Page 26 - Banyo Mutfak Dergisi
P. 26
B
Kodu taratın,
internet sitesini inceleyin.
RÖPORTAJ
www.yapilir.com
Premium mağazacılık deneyimini
online’a taşıyan
yeni nesil yapı market:
Yapılır
Yapılır, kısa süre önce karşımıza çıkan ve Premium mağazacılık deneyimini online’a taşıyarak
her metrekareye değer katma amacıyla hayata geçmiş yepyeni bir marka. Kendisi de bir mimar
olan ve kategoriyi yakından tanıyan markanın Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi,
Neslihan Çatak’la Yapılır’ın hikayesini, farkını ve gelecek planlarını konuştuk.
Duravit White Tulip serisi
Premium mağazacılık deneyiminin online aramıza. İlklerden olarak yeni gelenleri heyecanla
platforma taşınması yenilikçi bir karar. karşılıyoruz. Yeni katılanların artacağını, sektörün
Biraz hikayenizden bahseder misiniz? hızla büyüyeceğini düşünüyoruz, diliyoruz.
Yapılır olarak, hikayemiz 45 yıl öncesine dayanıyor Dokunmadan, sorular sormadan, çıplak
ve Öncü Yapı markasıyla yapı market sektöründe gözle görmeden seçmesi alması zor
uzun yıllar hizmet verdik. Büyümenin yolu daha fazla ürünler satıyorsunuz. Yapılır’ın bu
fiziksel mağaza açmak olabilirdi, ancak dünyanın zorluğu aşmak için kendine özgü bir
online dünyaya doğru evrildiğini gözlemledik. müşteri memnuniyet sistemi olduğunu
Bu evrimi kaçırmamak ve müşterilere daha iyi gördük. Biraz bundan bahseder misiniz?
hizmet sunmak için online platforma geçme
Neslihan Çatak kararı aldık. Sektörde online satış dünyada ciddi Her metrekareye değer katma inancıyla çalışıyoruz.
Yapılır Pazarlama ve bir aşama kaydetmesine rağmen ülkemizde yeni Sadece ürünleri sunan bir platform değiliz, aynı
Kurumsal İletişim Yöneticisi
yeni gelişiyor. Her ay yeni online satıcılar katılıyor zamanda her adımda müşterilere destek olan bir
26