Page 26 - Banyo Mutfak Dergisi
P. 26

B
                     Kodu taratın,
                     internet sitesini inceleyin.
                                                         RÖPORTAJ
                      www.yapilir.com
                                 Premium mağazacılık deneyimini
                                           online’a taşıyan


                                    yeni nesil yapı market:


                                                      Yapılır





                 Yapılır, kısa süre önce karşımıza çıkan ve Premium mağazacılık deneyimini online’a taşıyarak
                 her metrekareye değer katma amacıyla hayata geçmiş yepyeni bir marka. Kendisi de bir mimar
                   olan ve kategoriyi yakından tanıyan markanın Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi,
                         Neslihan Çatak’la Yapılır’ın hikayesini, farkını ve gelecek planlarını konuştuk.








































            Duravit White Tulip serisi


                                        Premium mağazacılık deneyiminin online   aramıza. İlklerden olarak yeni gelenleri heyecanla
                                        platforma taşınması yenilikçi bir karar.   karşılıyoruz. Yeni katılanların artacağını, sektörün
                                        Biraz hikayenizden bahseder misiniz?    hızla büyüyeceğini düşünüyoruz, diliyoruz.
                                        Yapılır olarak, hikayemiz 45 yıl öncesine dayanıyor   Dokunmadan, sorular sormadan, çıplak
                                        ve Öncü Yapı markasıyla yapı market sektöründe   gözle görmeden seçmesi alması zor
                                        uzun yıllar hizmet verdik. Büyümenin yolu daha fazla   ürünler satıyorsunuz. Yapılır’ın bu
                                        fiziksel mağaza açmak olabilirdi, ancak dünyanın   zorluğu aşmak için kendine özgü bir
                                        online dünyaya doğru evrildiğini gözlemledik.   müşteri memnuniyet sistemi olduğunu
                                        Bu evrimi kaçırmamak ve müşterilere daha iyi   gördük. Biraz bundan bahseder misiniz?
                                        hizmet sunmak için online platforma geçme
                   Neslihan Çatak       kararı aldık. Sektörde online satış dünyada ciddi   Her metrekareye değer katma inancıyla çalışıyoruz.
                  Yapılır Pazarlama ve   bir aşama kaydetmesine rağmen ülkemizde yeni   Sadece ürünleri sunan bir platform değiliz, aynı
               Kurumsal İletişim Yöneticisi
                                        yeni gelişiyor. Her ay yeni online satıcılar katılıyor   zamanda her adımda müşterilere destek olan bir



    26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31