Page 66 - Banyo Mutfak Dergisi
P. 66
B
Kodu taratın,
internet sitesini inceleyin. HABER
Mekânın ve yeni
www.franke.com
başlangıçların ifadesi
Franke İnfo Center Showroom, Türkiye’de tamamen yenilenmiş,
modern ve yenilikçi bir tasarımla ziyaretçilerini karşılamaya hazır.
Geniş bir giriş,
sıcak tonlarda parke
döşeme ve pastel
tonların hâkim olduğu
yeni showroom’da,
tıpkı günümüz
evlerinde olduğu
gibi minimalizm ve
sadelik ön planda.
ılın sonuna yaklaşırken, Franke yeniden tasarladı. Markanın dinamizmini mutfağında sergileyerek davetlilere eşsiz
Türkiye’den harika bir haber var: ve değişime açıklığını yansıtan bu yenilikler, bir lezzet deneyimi sundu. Instagram’da +2
YFranke Home Solutions’ın üst düzey aynı zamanda etkileyici bir dönüşüm milyon takipçisi bulunan influencer Önder
ürünlerinin kalitesini ve mükemmelliğini sürecinin de başlangıcını simgeliyor. Yenileme Tepe (@Dizaynnoloji) ise tasarım ve ürünler
yakından deneyimleyebileceğiniz Franke stratejisi, Franke için önemli bir dönüm hakkındaki görüşlerini paylaşarak etkinliğe
İnfo Center Showroom, tamamen yeni bir noktası oluşturduğundan, Franke Türkiye, katkıda bulundu. Başkan ve CEO Barbara
görünüme kavuştu. Tüm grubu etkileyen yenilenen showroom için resmi bir lansman Borra, SEEMENA Bölge Başkanı Andrzej
yeniden markalaşma sürecinin ardından etkinliği düzenledi. Etkinlik kapsamında iki Tuleja ve Reklam ve İletişim Başkanı Gianluca
gelen yenileme stratejisi doğrultusunda değerli konuk davet edildi: Ünlü Şef Tin Vigato, Franke Türkiye Genel Müdürü Belma
Franke, İstanbul showroom’unu tamamen Tin, mutfak becerilerini Franke’nin yeni Baş ve ekibine bu özel etkinlikte eşlik etti.
“Franke’ye hoş geldiniz:
Yarının ürün sahnesi için
yeni başlangıçlar
Yapısal değişim, yalnızca mimari anlamda
değil, daha derin bir şekilde kimlik anlamında
yönlendiren bir süreci temsil eder; işte bu da
tam olarak yeni başlangıçların ta kendisidir.
Franke’nin “Olağanüstü Bir Sahne” marka
kampanyasının vurguladığı gibi, Franke
ürünleri için mutfak adeta mükemmel
bir sahneye dönüşür. Eviye, armatür,
indüksiyonlu ocak, davlumbaz ve fırınlardan
oluşan bu sahne, yalnızca Franke
portföyünü değil, aynı zamanda buluşma,
Showroom’un tasarım diline doğrusallık, mat
malzemeler ve açık renk trendleri hakim. Bu sosyalleşme ve yaratıcılık için ideal bir
konsept, ürünleri öne çıkarırken, Franke’nin alan sunan ev ve mutfak anlayışını da
köklerine ve tarihine de adeta bir saygı niteliğinde. şekillendiren unsurları simgeler.”
66