Page 34 - Banyo Mutfak Dergisi
P. 34

B
                     Kodu taratın,
                     internet sitesini inceleyin.
                                                         RÖPORTAJ
                      www.hititseramik.com.tr
                                                                                                          Marquetry









































                                                Global arenada

                                                ses getiren



                                                koleksiyonlar






                                                ABD Atlanta’da yüzlerce global markanın dahil olduğu
                                                Coverings’e katılmayı planlayan Hitit Seramik, yepyeni
                                                lansman ürünleriyle sezona hızlı bir başlangıç yapıyor.
                         Beril Hızal            Markanın Yönetim Kurulu Üyesi Beril Hızal ile fuar
                Hitit Seramik Yönetim Kurulu Üyesi
                                                öncesi kapsamlı bir söyleşi gerçekleştirdik.

                  itit Seramik olarak ABD Atlanta’da   Amerika, Güney Asya ve Avrupalı    Hitit Seramik, Coverings Fuarı’nda
                  yüzlerce global markanın dahil   üreticilerin olduğu bu pazarda biz Türk   hangi koleksiyonlarını sergileyecek,
             Holduğu köklü bir fuara katılmayı   üreticiler de yer almaktayız. Bugüne dek   lansmanını yapmak istediğiniz ürün
             hedefliyorsunuz. Coverings’ten bu sene   İskandinav ve Orta Avrupa gibi    grupları hangileri?
             beklentileriniz nelerdir?          standartların yüksek tutulduğu ülkelere   Amerika, öncelikle mermer gibi doğal
             Coverings, ağırlıklı olarak Kuzey    ihracat yapan bir firma olarak, gayet tabiidir   taş tercihleri olan bir pazar. Biz porselen
             Amerika kıtasındaki mimar, tasarımcı,   ki kalitemizi ve üretim gücümüzü Amerika   yapıdaki ürünlerimizi sergilemeyi uygun
             kurumsal müteahhit, tadilat işleri yapan   pazarına da yaymak istiyoruz. Coverings,   görüyoruz. Bu nedenle fuar alanımızın büyük
             yüklenici, ana dağıtıcı ve perakende alıcı   üretici-alıcı buluşması için ve firmaların   bölümünde mermer deseni ağırlıklı porselen
             gruplarından oluşan ziyaretçi kitlesine sahip   kendilerini ifade edebilmeleri için iyi bir   bir koleksiyon sunacağız. Ayrıca doğal kayaç
             bir organizasyon. Bahsettiğimiz coğrafya aynı   fırsat. Bu yıl hem mevcut iş ortaklarımızla   kesitleri içeren taşlar, beton efektli ürünler
             zamanda sektörümüz için çok büyük    buluşup hem de potansiyel alıcılarla    var. Son dönemde renkli beton konusunda
             bir pazar. ABD karo tüketiminin yaklaşık   bir araya gelerek ticaret hacmimizi    bir çıkış var, bu beklentileri karşılayabilecek
             %70’ini ithal ediyor. Bu nedenle Güney    arttırmayı hedefliyoruz.    Dust ve Blur isimli çalışmaları hazırladık.



    34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39