Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu
Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu

Creavit’te geleceğin teknolojilerine ve bilgiye yatırım

2015 yılından bu yana yatırım sürecinde olan Creavit, 2021 yılında da hem üretim hem de yönetim sistemlerinde teknolojik ve insan kaynağı yatırımlarına devam ediyor.

“Pandemi ve benzeri global ekonomik sonuçlar doğuran tehditlere karşı savunmasız kalmamak, değişen şartlara hızlı ayak uydurabilmek için, geleceğin endüstriyel teknolojilerine ve bilgiye yatırımı sürdüreceğiz” diyen Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu, yeni tip coronavirus pandemisi döneminde geçirdikleri zorlu ama başarılı süreci ayrıntılarıyla anlattı. Kısa bir 2020 yılı değerlendirmesi yaparak 2021 için öngörülerini paylaştı. İşte Tuzcuoğlu’dan önemli başlıklar:

“Pandemide de var gücümüzle üretime devam edeceğiz”

“Pandemi sürecinde talebi karşılamak ve yurtiçi-yurtdışı iş ortaklarımızın bu süreçten ticari anlamda olumsuz etkilenmemeleri için var gücümüzle çalışmaya devam ettik ve ediyoruz. %55’lik ihracat hacmi ile 65 ülkeye düzenli sevkiyat yapar halde olan bir marka olarak, ülkemiz ve ekonomimiz adına taşıdığımız sorumluluğun farkındayız. Bu sorumluluk bilinci ile birbirimize daha da kenetlenerek, tüm önlemlerimizi alarak üretmeye devam ediyoruz. Tüm çalışma arkadaşlarımızla bir bütün olarak, var gücümüzle katma değer üretmeye devam edeceğiz.

İyi süreç yönetimi, maksimum dikkat ve başarılı hedefler…

2020 yılı, sektörümüzde belirsizliklerle başlayıp, süreci iyi yönetmemiz sayesinde hedeflerimize yaklaştığımız bir yıl oldu. Bu süreçte öncelikle, herkes gibi bizler de sosyal mesafe ve hijyen konularında yüksek hassasiyetle hareket ediyoruz. Üretim ve pazarlama faaliyetlerimizi sekteye uğratmayacak şekilde önceliğimizi çalışan sağlığı olarak belirleyerek çalışmalarımıza devam ediyoruz. Üretim ekiplerimiz, gerekli sağlık uyarılarına maksimum özen göstererek faaliyetlerine devam ederlerken satış pazarlama ekiplerimiz de esnek çalışma düzenine uyum sağlayarak süreci yönetiyorlar. Bu süreçte, bayi ziyaretleri, kurum içi eğitimler gibi rutin faaliyetlerimize zorunlu olmadıkça ara verdik. Zorunlu olanları ise sosyal mesafe önlemleri çerçevesinde gerçekleştiriyoruz. Tüm çalışma arkadaşlarımızla büyük bir aile gibi olduğumuz Creavit’te, tokalaşamamak, sarılamamak bizleri duygusal olarak buruk hissettirse de, bu günlerin elbet geçeceğini bilinci ile şu an için birinci önceliğimizin, çalışma arkadaşlarımızın ve çevremizdekilerin sağlığı olduğuna odaklanıyoruz.

Müşterilerine hem dijital hem de fiziksel deneyimler sunuyor

Bu süreçte fiziksel olarak bir araya gelemesek de, iletişimlerimize her zamankinden daha sık şekilde dijital ortamda devam ediyoruz. Bayilerimizi bu süreçte, banyoda kullanıcı faydasını gözeten faktörler hakkında sürekli bilgilendiriyoruz. Fiziksel olarak satış noktalarımızı ziyaret edemeyen takipçilerimize, web sitemizde bulunan sanal turlarımız ile canlı mekân deneyimi yaşatabilmeye çalışıyoruz. Fiziksel olarak deneyimleyemedikleri ürünleri, dijital ortamda 360 derece incelemelerine olanak sağlıyoruz. Pandemi nedeni ile klasik satış kanallarında oluşan fiziki trafik azalmasından bayilerimizin en az şekilde etkilenmesi için, dijital mecralarda, kategori bazlı çok avantajlı kampanyalar gerçekleştiriyoruz.

2021, süreci doğru okuyanların yılı olacak

Son olarak şunu da eklemek isterim; önümüzdeki yılın, tüm sektörler, paydaşlar ve çalışanlar adına yaraların sarıldığı bir dönem olacağına inanıyorum. 2021, bu süreci doğru okuyan ve “yeni normal” i içselleştirenlerin yılı olacaktır.”

Yorum Yap

Yorum Yapmak İçin Tıkla

Kategoriler